don't be a stranger!

tjena, lite dålig uppdatering här tycker jag allt! Men igår va det fredag och den spenderade jag hemma för att passa min lillebror med en söt liten kille, mohaha!
Hade tidig uppgång idag, samling vid 9 och sen vidare till Töreboda för att spela lite game, vinst med 7-3. hur härligt som helst var det!! Kom hem för en timme sen ungefär och är rätt seg.. har inte bestämt mig för vad jag ska göra ikv än :/ ska träffa min saknade vän Lollo iallafall , men om vi åker in till stan och fikar eller om vi drar och träffar folk vet jag inte..! är rätt trött så en myskväll hade suttit fint, ska jobba klockan 14.00 imorgon också :) så får se lite vad som händer.
Men nu har jag inte tid att blogga mera , ska lyssna lite musik och vila lite. Sen kleta lite gift i ansiktet och ta på mig lite tyg, haha ha de bäst. puss
haha söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0