feel my love or show your hate.

when you want to get blue in heaven, just don't!
stay down here and show me that you can.
bara för att Emilia vill att jag ska uppdatera min blogg var och varannan minut så var jag bara tvungen att skriva ett inlägg! men aa.. jag är så äckligt seg, kan knappt resa mig upp för då känns det som att ryggen bryts av, ska bli så himla gött att gå till sjukgymnasten imorgon! och hoppas att han tar bra hand om mig..
Kände att jag var en bra syster innan med, min lillebror fick nästan halva min Ben & Jerry! dock så fick han den bara för att jag skulle få låna hans hörlurar , haha!
& korv, snart kommer snön.. visst kommer det bli awesome och mysigt, kanske åka iväg med min egen Maja så vi kan ställa oss på Snowboardarna och leka lite. Skulle sitta fint, men det enda jag vill just nu är att åka utomlands.. bara dra iväg! Tänker bara på hur blött och slaskigt det kommer vara här i Sverige.. ;s uuueeww!! nä men nu ska jag vara positiv, gå ner och ta något och äta, sen se om jag kan få tag på babe en stund.
Men varsegod Emilia nu har du lite till att läsa!! ppusss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0