hela världen vet att det är sista chansen hem!

fredag, hatar fredagens skoldagar.. lärarna säger lixom inte såhär: okej nu tar vi det lite lungt innan helgen.. utan deras ord lyder såhär: nu jobbar vi på som attan innan helgen!! haha jävla puckon.. vem orkar det tror dom ? :)
Aja, hade lite fredagsmys på Jensen's med Maja och Johanna, sen fick jag sitta och vänta en bra stund i stan tills mamma kom.. skulle nämligen med henne och lillebror till ikea sen vidare och handla mat.. men inte bra för mig att gå på ikea eftersom jag ÄLSKAR heminredning och sån skit.. men in och handla mat sen va inget jag pallade så jag stannade i bilen istället.. nödvändig information ? :) nej kanske inte. Men ändå, ska städa mitt rum sen det ser ut som ett helvete här inne :s men det fixar vi..
ska sova som en idiot inatt med för imorgon är det en heeeeeeeel dag innebandy! samling 10.00 kommer hem typ 18.30. ska ju nämligen åka till Vänersborg och förhoppningsvis göra så att dom åker på däääääääääääng! Även fast att vi saknar några av dom viktigaste spelarna så kör vi ändå!
ska hjälpa mamma med maten nu, over and out, looove.
någon dagens outfit bild idag med.. men haha bra blev dom inte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0