I REMEMBER EVERYONE THAT LEAVES.

hej. Som ni vet var det en kass dag igår.. Vet inte vad som hände, på morgonen kände jag mig faktiskt helt okej, sen sa de bara KABAAAAAAAAAAANG! så va jag där nere igen.. Siktade emot en toppen träning också, men så blev det icke. Har nog aldrig varit så förvirrad, arg och förbannad på en träning innan.
Kunde inte sova inatt eller.. men har iallafall fått lite sömn och nu proppat i mig lite havregrynsgröt, laddar om inför en ny träning i skolan nu på morgonen , för som jag sa. Denna veckan ska jag fan kämpa!!
Det är bara rätt tungt att kämpa när saker och ting bara kommer emot en, man vet inte hur man ska ta itu med vissa saker. hade fått ett väldigt oväntat sms på telefonen inatt också... but hey, i remember everyone that leaves, dont' left anyone behind. you know that i will always be here for you, but..
i will miss you.
Vad säger ni? ta tag i livet idag eller..? ja de låter gött..
aja, ha de kungligt dårå för de ska jag försöka att ha iallafall, njuta att man är vid liv lixom. nä men hejdå.

Kommentarer
Postat av: andrea

Åh, det är så jobbigt när man bestämt sig för något och allt går emot en!! Så sämst

2011-11-09 @ 15:48:33
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0