if you knew

Seg dag idag, till skolan och göra prov vilket tog endast 45 minuter att göra.. men åkte upp en sväng till mormor och morfar och åt. Då mormor sa något riktigt bra!! "Skjut inte på någonting som du kan göra idag" Vad skulle jag gjort utan dom två egentligen? älskar dom nåt så sjukt! puss på det.
Pappa hämtade mig vid 4, sen träffade jag Lollo en stund idag igen, sen nu har jag varit på en liten avslutningsfika med fotbollen.. Vet inte riktigt hur det blir för mig nästa säsong.. känns hemskt att sluta helt eftersom fotboll är ju lixo fotboll!! Det är en riktigt stor bit av mitt liv, men tror jag ska spela så länge jag kan tills innebandyn sätter igång på hösten. Tror det får bli så faktiskt..
Nu håller jag på att uppdatera min Iphone.. är man efter eller vad? haha!! sen ska jag lägga mig och glo lite gossip girl, imorgon är det gym på morgonen! pussss
följde med zannis på en övninskörningstur, hur grym som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0