it is dark, but i can see light.

Here we go again! monday.
Dagen började helt okej ändå, lagom pigg.. sen blev allt bra till kasst! ligger efter som fan i matten och har prov på fredag, najjjsss.
Okej över till det positiva, är lediga imorgon! eller nej just det.. inte jag för jag ska till skolan och göra prov, men det är inte förrens klockan 13.00, så får ta på mig ett par mjukis och dra imorgon bara. Sen så är det träning ikväll, hur gött?
Många som har klagat på mig att jag bloggar och uppdaterar för dåligt.. men ska bli bättre! Bara att man inte vet vad man ska skriva ibland och det blir så tråkiga inlägg då.
Jag och Lollo tog en liten promenix igår också, vi vandrade runt i habo i över två timmar, haha det satt fint!! Gott att prata om livet med en så fin vän som hon. kärlek på det!
Inte så mycket mer som händer i veckan tror jag inte.. förutom att på lördag rullar bussen till Vänersborg, tuffaste motståndet i serien, men nu jääääääääääääävlar. taggar redan nu! Jobba på söndag, julmarknad här i habo då också så det blir nog en hel del att göra..
& här har ni mig, Cajsa pluttan Apan mongot Mattlin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0