konstigt men värt inlägg.


ingen kan förstå varför vissa får leva och vissa inte. Varför vissa måste kämpa för att kunna andas och undertiden är det någon som kastar iväg sina sista andetag för dom är trötta på att leva.
Det finns inga skäl till klaga på andra , alla har sina egna liv och gör egna val, jag menar Livet är ju bara Livet och Döden är ju bara Döden, det är 2 saker som alla människor på jorden kommer att uppleva, vissa ser fram emot att dö, vissa är rädda för att dö. Jag är en av dom som är rädd, men egentligen finns det absolut ingenting att vara rädd för, alla dör vi någon gång, det man egentligen borde vara rädd för är att man slösat bort tiden med att vara just rädd och istället inte kunnat njuta av tiden man fått, för en dag så tar det slut, det är då det slutar, då förtjänar alla att känna sig nöjda.
Livet är en gåva som du fått, en present för att du kämpat innan du kom till världen.
När du lämnar världen då..? det tar inte slut då, livet har så mycket mer att ge. Det är mina ord, det är vad jag tror på, tror inte på helvetet, tror inte på himmelen, jag tror på att jag tror.
Alla hittar nog alltid någon person som man drunknar i, som du känner dig hemma hos, vill inte vara någon annanstans förutom i just den persons armar.
När du hittar den personen så njut!! Men stressa inte, leta inte, låt tiden bestämma, annars hittar du aldrig din person.
Njut! du lever, va glad, le, hjälp andra, låt andra hjälpa dig, så lev och njut.
Tvungen att skriva av mina tankar.. men ni som följt min blogg vet att jag kan skriva mina inre tankar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0