lead your own way, speak kindness and give back.

hej hallå tja, har varit och jobbat idag och lite så.. rätt sliten nu, men det gäller att bita ihop, det är ju trotsallt höstlov eller vad säger ni? Ikväll ska jag träffa my friends, kanske gå o käka pizza eller lite kinamat.. vi får väl se vad som händer.
haha när jag kom hem från jobbet idag så hittade jag lillebror i soffan helt död! hhahahahha jag dog av skratt, han hade hörlurar på sig, ett bord med dator osv på, som hn kopplat till tvn så han glor film, men han har somnat och snarkar högt som satan, när jag ställer mig och kastar lego på honom så vaknar han inte.. hahaa, som sagt. JAG DOG!
hehehe, hejdå vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0