man skadar aldrig dom man älskar.

suttit och kollat igenom en maaaaaaaassa bilder, kolla och njut.
Zanna minns du dagen? vi båda var depp.. vi sket i lektionerna och satt istället ute i solen och bara pratade om livets bra och dåliga dagar.
några dagar efter att maja färgat sitt hår mörkt.. vi var uppe hela natten och bara skrattade åt oss själva, och åt andra folk som vi hittade på chatroulette!
Jag och Lollo var i Västerås, vi var sugna på lite äventyr.. vi tog cykeln och kameran, klättrade upp på ett berg mitt i natten.. frågan var bara hur vi skulle komma ner..?
Partyy med mina närmaste vänner, en så underbar kväll! prat och bubbelpool.. upplevde saker som jag aldrig gjort innan. Insåg att jag har vänner för livet.
Nyårsafton, började med en mysig tjejkväll.. sen kom dramat! och det blev en lugn men händelserik kväll, något som satt sig i minnet iallafall
Gothia Cup, en av dom bästa resorna jag gjort i hela mitt liv!
Maja, detta var nog 3-4 år sen! minns hur jävla ont i rövarna vi hade efter detta.. två bambi på en hal is!
hemma hos lollo för flera år sen, jäääääääävlar va mkt plommon vi åt!

Jag och fiona innan vi firade Maja! minns hur pirriga och stressiga vi var för att ingenting skulle gå fel.

Jag och maja var på jakt efter utrustning till våran Trysil resa!

Haha, jag och lollo i öland!! vilken resa det var! och vilka minnen!

Jag och zannapanna innan lucian, haha höll på att skita på oss.. så nervösa för att trilla! eftersom att vi båda är nåt så sjukt klantiga.. men ingen trillade, som tur va

Festligheter med mina fina vänner!! en av alla gånger vi verkligen levt livet!


& här är lite random bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0