my light in the dark.

ONSDAG!!! gym idag på morgonen, hur gött som helst!!! träningsvärk redan.. haha hur gött som helst ju :)! Lite sådär seg skoldag, men gött och vara i skolan igen faktiskt.. babbla av sig lite ;) haha.
Vart hos sjukgymnasten idag med, det var inte bara ett fel på min lilla rygg kan jag säga.. allt från att vara hur jävla stel som helst till att jag hade dålig hållning., men ska få komma till honom nu framöver , hoppas verkligen att det blir bättre nu alltså! och det blir det säkert också! :)
skulle egentligen varit med på öppet hus idag, men det går inte eftersom jag måste ju trääääääääna!! möter Borås hemma i helgen, mycket viktig match alltså. Men är äckligt taggad på träning!
Sen så har min bästis Maja varit lite tjuris den sista tiden, haha eller.. hon är ju alltid tjuris , ne skoja :* Men bara för att pigga upp min lilla festis lite så ville jag bara säga att jag älskar henne, och att jag aldrig försvinner från hennes liv! står alltid vid hennes sida, pusss


Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-17 @ 23:24:36
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

2011-11-19 @ 16:00:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0