no one can control me, not even my mother.

Hey you!! slutade halv ett idag, feta med gött! Har bara busat lite med lillebror och slappat sen jag kom hem, ska strax äta lite. Men senare ikväll ska jag och maja in till stan för att äta gött och tjöta en jävla massa skit! mohahaha, nä men jag och maja är ju besatta av Jensen, vi hamnar alltid där.. haha ! så blir väl att gå dit igen ;) men det är det värt!
Jobbat klart nu iallafall, så nu har jag tre lediga dagar till att göra vad jag vill på. Imorgon kanske jag ska träffa en söt liten sak, sen på lördag hade jag tänkt att fråga mina girls om dom ville göra nånting, jag och min fantasi nivet.. man vet inte vart man hamnar ;) hahaha.
Nä nu ska jag riva huset med min höga musik. hoho, rolig jag är..
Pussssssssssss
mitt skolfoto iår......
I wish nothing but the best for you,
I can remember that you love me.
But the question is, do you love me or has it turned
into that you hate me..?

Kommentarer
Postat av: andrea

Va fint ditt skolfoto blev :D

2011-11-04 @ 21:11:55
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0