vart jag än är, där ska du vara. med mig

hääjjj. waaaah vad jag är trött! kom precis hem, har vart och mormor och morfar en sväng och ätit god mat.
Sen var jag ju hos sjukgymnasten idag med, han knäckte ryggen på flera ställen och sa åter igen att jag är stel.. måste bättra min hållning och ja jag vet inte.. lära mig att slappna av och massa sånt.
Sen en förjävla seg skoldag! Var tvungen att stanna på svenskan som var sista lektionen fast att jag redan gjort allting.. så att sitta och inte göra ett piss i en timme gör mig sjukt förbannad, jävla lärare. Jaja, ser fram emot en träning ikväll iallafall , ska nog sova hos Lisa sen med så tar vi bilen till träningen imorgon på morgonen! shuuuhuu.
helt såld på gamla bildernu alltså.. så här kommer en till!
kooool tjej.


allt man vill ha kan man aldrig få.
saker man har, kommer man en dag förlora.
att få tillbaka det man haft går inte.
det som är borta det man förlorat..
det kommer aldrig tillbaka.
- var glad och rädd om det du har,
behandlar du det fel så förlorar du det när du minst anar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0