wake me up when the insecurity ends..

hej kvinna, man eller barn.
Igår kväll kollade jag lite innebandy med min fina vän Maja, lite tid till oss eftersom vi inte kommer att ses på hela helgen, hon ska nämligen till Alvesta och övningsköra och lite såå.. Jag önskar dig lycka till korven och dö inte.. :/ Sen knacka en till liten ängel på min axel igår på matchen, nämligen Zanna! hur glad blev jag inte att se henne!? bestiiiisssfestiiss!!
Efter matchen åkte jag hem till Tiim, sov där och kollat när han spelat idag och myst lite sådär.. :) Nu undrar ni säkert vem Tim är ? o ja de är en söt liten kille som jag tycker om, höhö.
Hemma nu då, köpt lite godis osåååå, ikväll är det nämligen TJOCKISKVÄLL!!! imorgon är det matchdax och jag ska prestera mitt bästa, det har jag bestämt mig för redan nu!
Nu ska jag se om jag hittar någon go film att dumpa mina tankar i. ha det fina fisken så hörs vi! pusselipussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0