when you're not sure? who do you ask then, when it's only you that know te answer..

Igår kväll så blev det bio för min och Lollos del, vi såg Paranormal activity 3, och jag är rätt mesig av mig när det gäller sräck osv.. så fyyyyyyyyfaaaaaaaan va äcklig den va. men ändå bra, men dåligt slut. Men äcklig, så jag varnar er. blööööööööh.
Efter bion drog vi hem hit en stund , lugnade ner oss lite, satt och chilla och pratade så att vi kunde somna sen, Lollo drog ungefär vid halv ett och som tur var så somnade jag på en gång för jag var så himla trött. haha:) Vaknat nu och har lite ångest över att jag ska jobba och 2 timmar, jag är nämligen rätt seg. Men det är bara att ta tag i det och sätta igång!! Jag är ju ny anställd på jobbet, och jag har alltid jobbat så att jag jobbat med en till innan, men idag ska jag jobba helt själv. Det är lite läskigt faktist. men det är kul med, lite ansvar sådär ;)
Nu ska jag mata min mage och sedan fräscha till mig lite, så vi hörs ikväll! pussss
hittade en bild från halloween.. lite mongo sådär men men.
min saknade vän Zanna är med på ett hörn också, miss you besti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0