you can never live one day twice

åååååååå söndag.. La mig vid 04.00 inatt, vet ni varför? nej för att jag äälskar ju Fast and Furious filmerna så jag satt uppe och kollade på alla 5, vet att jag är sjuk.. haha!
Idag har jag inte gjort mer än att sova duscha och kollat innebandy med några fina pinglor. Haft ångest över att det är en ny skolvecka nu med, JAG ORKAR INTE. Vill bara vara rik och slippa gå i skolan, jobbar hellre. nä nu ska jag sluta klaga.. Ser faktiskt fram emot att jag kommer igång med träningarna igen, ska köra gärnet denna veckan, slita som en gris!!haha. Nu ska jag tvätta bort sminket och sätta mig framför tvn, för det är söndag och då är det tv kväll!! wiho :) hade bättre än bäst! så hörs vi, puss
WAAAAAAAAAAAAH , maja fick ett litet ryck på mig.. :(
MAJA jag vet att du läser detta.. och du, de gör jätte ont :( buhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0