don't forget your dreams, they will come true if you are ready to fight.

blev inte en bra start på veckan.. jag kunde inte sova ett piss inatt så därför orkade jag inte ta mig till skolan heller.. men orkade ändå följa med min fina vän Louise in till stan senare för lite myspys och jag fick med mig ett par byxor hem! hur gött som helst, det behövdes. Sen så har jag färgat hennes hår också och vart på innebandymöte. Är ändå nöjd med min dag idag även fast att jag inte har varit i skolan. Men ska dit imorgon iallafall!
Så därför hörs vi imorgon, och ni får ha det underbart bra! puss
gammal bild på oss..
lollo, om du kunde se dig själv med mina ögon så skulle du kunna se hur underbar du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0