du kan ta allt ifrån mig, men du knäcker mig ändå inte.

soft dag i skolan idag! Hade matte och på entreprenörskapen så planerade vi bara ett kommande projektarbete, så himla gött! sen sluta jag.. så har jag ätit och fikat med Lisa uppe på IKEA, och sedan glidit runt lite i hennes bil med dunk musik i öronen, det satt rätt fint! :) nu sitter jag bara här och inte gör nånting.. ska kanske träffa maja sedan! men just nu är hon och shoppar med sin farmor, för maja lyckosten fyllde ju år förra helgen..
Nä nu ska jag.. käka tuggummi, HAHA! puss
black and white me
colorful me
yellow me
blue me


Det känns som att livet är slut när kärleken dör ut, men den enda skillnaden mellan liv och kärlek är att liv har ett slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0