even angels can fall

Grym dag igår!
först match , vinst med 11-0 :) HAHA grymt.
Sen fix med min korv maja, jag hjärta dig vännen!
Sen kom resten av mina favvo tjejer, bara johanna o fiona som fattades.
Sen vidare till Markus där massa mer vänner fanns, sen drog hela feta gänget
vidare till en annan fest som var helt grym! dansa skorna av mig, bokstavligt talat.
Det enda negativa va att jag fick en smäll i huvudet och knappt kunde stå, som tur var
så var Maja där så jag landade i hennes armar:) sen blev de bråk o the cops kom.
Men sånt händer! :)
haft en chill/mys dag med maja idag, men ska snart iväg till nästa maskeradparty, men blir
lungt idag eftersom att jag jobbar imorgon.
Men ha en awesome haloween! puss från mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0