fuck my brains out

hej på er!
idag försökte jag få en bra start på lördagen.. gick upp vid 10 och åt en risifrutti sen ut och sprang..men tror att jag hade lite för bråttom mellan frukosten och springningen för benen va så sjukt sega! som om dom fortfarande sov haha.. så blev inte så långt idag:)
Har städat mitt rum nu med och duschat och åå jag känner mig rätt duktig faktiskt! för ikväll blir det fest med hela feta tjocka släkten! haha, nä men släktkalas på schemat ikväll iallafall, inte allt för kul men klagar inte.
Fortfarande en jävla träningsvärk i armarna, hoppas inte att det håller i sig tills imon.. för då har jag match! och då ska kroppen må toppen. men det återstår väl att se! 
nä nu ska jag.. aa göra nåt.. haha! ha de grymt.
K Ä R L E K  Cajsa.
ser trött ut, okej? haha.
no matter what happends, i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0