it's sick how much ONE person can effect another's life..

Yoo lillördag, glider livet på som en fest eller?! eller är ni lika trötta på detta väder som jag är? buhubläää.
rätt sådär flumm och trött dag idag i skolan , sen åkte jag upp till min älskade mormor och morfar och åt och besökte dom lite, haha dom blir alltid lika glada, så söta är dom:)
Sen har jag vart på team sportia och inskaffat mig ett par nya mjukisar för alla mina andra är såpass slitna, och en mössa.. bara för att det är sååå bööövla kallt!! men fan vad mesiga tjejmösserna är? bara massa rosa ju, ville köpa en killmössa men mamma lät mig inte, så fick bli en blandning.. men som sagt , bara för att hålla huvvudet varmt!
varning för fint ansikte... host
I want to cry.. because that before when I looked into your eyes I could feel love and happiness.
But when I look into your eyes know, can I feel falseness and a lot of disaprovement.
I want to know you like I did before, you where the best thing that i never had.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0