26 fakta om mig.

1.hur lång är jag? - 168 cm.
2.hur gammal är jag? - 16 år.
3.när grät jag senast? - i förrgår kväll.
4.vem kramade jag senart? - min fina vän lollo.
5.vad är min högsta önskan just nu? - flytta & få en nystart.
6.har jag slagit ner någon? - räknas lillebror?
7.röker jag? - svar nej
8.snusar jag? - svar nej
9.skolkar jag? - det händer.
10.är jag singel? - ja jag är singel
11.vem vet mest om mig? - jag själv.
12.saknar jag någon nu ? - m
13.vilken tid har vart min bästa i livet? - dagistiden
14.har jag haft/har sömnproblem? - ja
15.vilken skola går jag på ? - sandagymnasiet
16.vilken linje läser du? - Handel, elit-innebandy
17.vad får jag ofta komplingar för? - mina ögon..
18.vad hade jag för betyg förra terminen? - 1 MVG 6 VG resten G
19.är jag oskuld? - nej.
20.vad är det värsta jag gjort i mitt liv? - får jag säga två saker?
1: när jag var på fest i mullsjö och kom inte hem & glömde berätta för mamma och pappa vart jag va.. och fattar inte varför jag gjorde vissa saker, och minns dom inte heller.. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. men kom hem vid 05.00. 
2: när jag stog imellan två av mina bästa kompisar och var tvungen att välja en utav dom, men ville få det att funka för alla tre, men nej det funkade inte.. men är fortfarande bästavän med dom båda!
21.vad är det bästa jag gjort i mitt liv? - när jag spelade min livs bästa innebandymatch och gjorde 7 mål och några assist. Då jag spelade ihop med mina bästa vänner, zanna, maja, fiona och lollo. 
22.vad tycker jag om bäst hos mig själv? - vafan. att jag älskar att hjälpa människor.
23.vart vill jag helst bo? - i Göteborg eller i Florida, Miami.
24.vad vill jag göra i framtiden? - jag vill jobba som Aupair i ett annat land i några år sedan vill jag kanske fortsätta plugga något år, och självklart hitta min kille.
25.hur mår jag? - ingen kommentar.
26.har jag några fobier? - CLOWNER, mörker, småkryp och vatten.

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

20. dagen du bråka med mig

2011-10-04 @ 22:32:30
Postat av: mongobarnet cajsabajsa päronpung

aa de med då,

2011-10-04 @ 22:50:30
URL: http://cajsamattlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0