majskorven, grattis :*

Du är så snäll och rar, du är den bästa vän jag har, min bästa vän kommer du förbli, för ingen har så kul som vi. Vi hittar alltid på en massa trams, och när vi bråkar blir vi alltid sams.
När livet sviker och allt gör ont, när glädjen tynar bort och allt blir tomt, när du trängs ut i kylan och det är så kallt, jag lovar dig att jag offrar allt!
Jag lovar jag ska alltid mot dig le, jag ska alltid dig se jag kommer alltid finnas här för dig och hjälpa dig. För med dig kan jag vara mig själv, jag kan vara knäpp och galen allt i ett. med dig kan jag prata om allt , få en kram och gråta ut. vi kan göra fula miner och vi brister i skratt.

Men Maja, det spelar ingen roll om vad som händer här i livet, jag älskar dig alltid lika mycket ändå för du är personen som lyser upp hela min värld när den är svart. 
GRATTIS MITT LILLA HJÄRTEGULL, 16 BAST!!!!!!! :*

söt gammal bild. älskar dig nåt så sjukt himla unge!

Kommentarer
Postat av: maja den cuula:))

du.är.obytbar.

finns ingen som är lika bra och bäst som du, du är verkligen den ända cheyen som får mig att just må sådär fuckat äckligt bra!

du är min festis, nu och föralltid. jag.kommer.alltid.älska.dig!



p.s sötful bild:***

2011-10-02 @ 10:41:10
URL: http://majjastiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0