on phone with my best friend.

har haft en liten pratstund med din bästavän zanna nu, på kanske 10 minuter, sen fick hon inte prata mer för sin pojkvän.. bitch är han :( vill me ha en pojkvän som kan säga åt mig att lägga på.. haha! nä men á.
Hopp ikväll blir det chilledill eftersom jag är ledig imorgon!! wohoo, roligt :)
så om du inte har något för dig varken ikväll eller imorgon, så slå en pling eller skicka ett sms till mig! jag och zanna ska leka imon men vi är öppna för förslag! :) heter det så..?
yaya, nu så.. aa musik typ? puss
LITE BILDER FRÅN ALLT MÖJLIGT
gammal bild på min hund. ÅÅÅÅÅÅH
ogge & emrik, bra att dom visar sin kärlek öppet
fika med min bästa louise
gammal gammal gammal bästisbild! zanna o jag
och aa.. jag lider med er barn i afrika, alltid gjort och kommer alltid att göra, men kommer hjälpa er i framtiden, försöka iallafall
gammal bild på mig..

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vila e bra. söt hund på bilden ju :D

2011-10-11 @ 07:45:44
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0