ooh fuck tomorrow is it... monday.

morsning ungar, har precis vaknat och känner mig lagom pigg.. Ogge kom och hälsa på mig igår, och han stack väl vid 01.30. haha tönt är han :) men aja.. jag fastnade vid en film och den var väl slut vid ca 03.00! men somnade rätt gött sen, för trött var jag kan jag lova. haha. Imorgon är det skola..och neeeeeeeeeeeeeeeeej jag vill inte :( orkar inte med den :/ på träningen på tisdag morgon ska vi möta prolympia, deras killar som går i 8an.. rätt kul faktiskt men har ingen aning om om dom är bra eller inte? ;s men det gör saken ännu roligare. Sen blir väl veckan rätt normal.. träning mat sova träning, träning mat sova träning, träning mat sova träning. ungefär så och lite plugg, kanske får tid att ha lite kul med någon vän? På lördag ska jag och lollo stå på loppis på morgonen för att sälja en massa jävla gammal skit.. gamla kläder och ja allt! svingött. och på söndagen är det match i Lidköping som gäller! och från min sida så älskar jag att spela mot lidköping, dom är ett bra motstånd som ibland kan bli lite arga.. vilket jag tycker är roligt. hahaa!
nu ska jag gå ner och äta frukost, för sen ska jag till Växjö med mamma o camilla.
pusss
jag vill ha sommar jag vill ha sol jag vill ha koskit i hagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0