the best thing about tonight is that we are not fighting!

vart och tränat med fiona nu ikväll, riktigt gött! tog en springtur men benen var inte så pigga efter träningen imorse. Så vi drog oss ner till gymmet och körde lite styrka.. måste biffa till mig eftersom att om en och en halv vecka så har vi styrketest på gymmet och då vill man självklart prestera bra!!
Försöker bygga upp ett nytt liv nu.. ett ganska hälsosamt liv som gör att hela jag mår bättre, att jag får lättare till att sova, att jag är piggare på dagarna, äta rätt helt enkelt.. & med det menar inte jag att jag ALDRIG ska äta något gott som t ex godis, men jag ska dra ner på det.. och lära mig att äta frukost till att börja med! rätt viktigt när jag tränar så mycket som jag gör ändå.
en bild på mig och johanna från idag när vi hade projektarbete uppe på citygross..
(ni som vill veta varför jag ibland kan bli depp och lite emo typ..)

Jag har skrivit innan att jag ofta är stressad.. Jag skriver ibland om att jag inte kan sova, att det känns som hela världen rasar och ingenting fungerar och att allt och alla är emot mig. Hela mitt liv har förändras sen jag kände mig stressad första gången, när jag svimmade och inte minns nånting. Att gå runt och vara rädd för att falla ihop när man är så ung som jag, är jävligt jobbigt. Man mår lite sämre ibland, men man mår bra i genomsnitt. I mitt liv mår jag jättebra hälften av tiden och jättedåligt andra halvan. Så om jag hade varit ärlig mot er så hade hälften av min blogg, alltså vartannat inlägg kunnat vara om hur dåligt jag mår, att jag inte sovit ett skit, att jag är svimfärdig, att jag är gråtfärdig, att jag bara vill skrika rakt ut. Och visst många av mina inlägg är deppiga.. men när jag är depp och är på botten och sitter ensam hemma i mitt rum, ja då går det bara inte vara glad? inte ens skriva glatt..  Jag har inte varit oärlig mot er eller nånting, för att jag är stressad och mår dåligt, det är ju så jag känner.. men ingen vet hur det egentligen är, knappt jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0