vilse i livet vandrar jag omkring.

Hej. Det är torsdag, den 12 oktober, jag har nyss tränat och duschat och ska snart äta, nu kollar jag Grey's anathomy, jag har ångest över mitt grammatikprov på fredag, jag är sämst på det, nu säger jag hejdå till dig, och godnatt, så godnatt och hejdå. vi hörs när vi hörs.



where
are all the answers? where do I find all the answers to my questions? where is the road that leads the right way? Who has the power to make me happy? Who has the energy to care?
I may just be confused, but it feels like it will never let go. It feels like my life is no longer my life.

Kommentarer
Postat av: zannaa

haha nej cajsa, kaninen äter äpple!!

2011-10-12 @ 22:45:42
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0