what it worse then we don't even remember why we are fighting ?

go träning ikväll alltså! men nu ligger en seg Cajsa i sängen med sitt underbara Hello kitty täcke.. haha! känner mig som 10 igen, på ett härligt sätt.
Aja, träningen imorgon på morgonen inställd., rätt gött från min sida faktiskt! Vem älskar inte sovmorgon lixom ? :) Sitter och taggar Haloween lite smått också.. eller vadå smått?! rätt mycket faktiskt . Hoppas på en helgrym helg! Sedan att det följer med ett bra lov. Men någonting som skulle suttit riktigt fint nu hade ju varit att dra utomlands med både tjej och killkompisar, bara leva. Sola bada partaja lite och det viktigaste av allt, ha kul. Om jag bara hade varit rik och nåt år äldre. Då hade jag inte ens tvekat!
nä men nu ska jag skita i verkligheten några minuter och bara drömma mig bort. Sen somna in och bara sova! Drömt rätt mycket mardömmar nu , typ att jag dör osv.. fan får panik av det! När man vaknar mitt i natten helt ensam och det är kolsvart.. hjälp :( nä nu ska jag inte va mes.. men tyckte ni kunde få veta det. haha
jaja nu orkar jag inte skriva mera, puss puss
sjukt gammal bild. men aa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0