when you lose it, go wild.

Myskväll med maja igår. vi kollade på filmen Allt för min syster och vi började gråta efter att det gått 5 minuter på filmen och grät ända till slutet., har nog aldrig gråtit så mycket till en film, men den var så himla trovärdig! sen somnade vi gott.
Uppgång idag och vi började redan tagga för match, sjukt vad tagget var på topp idag! hela laget. Tjejer? vi är grymma! 3-4 till oss emot Lidköping. den satt så fint att vi tog en sväng till donken på vägen hem också :)
nu sitter jag här hemma och njuter utav att jag är ledig imorgon, hur gött som helst! & på tisdag åker jag och klassen till ullared. MUMMSSS! ska glo på en massa tv nu och bara njuta lite sådär, prata lite snack med bästis osåå med.
Njuta utav att jag har så underbara kompisar, att jag älskar dom och behöver dom. åååå puss på dom!
Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.Love.


Kommentarer
Postat av: Madde

Kom hit o hälsa på idag då =) Jag o barnen är hemma då Axel hostar så. Kram

2011-10-24 @ 08:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0