you have the smile that only heaven can make.

Home from school!
Gick bra på mässan idag, och var faktiskt rätt kul.. men snacka om att det tar på krafterna att stå där och prata? :o sjukt jobbigt faktiskt. Sen har jag pratat med min Coach i skolan också.. sen var det dags att rulla hem med tåget. Moppen väntade på mig på stationen, som det låg 5 kronor på?!!?!?! haha wtf.. men tacktack. dolda kameran? nädå. Sen påvägen hem åkte jag förbi e bil, och seriöst.. det var typ ett monster i bilen. såg inte ut som en människa iallafall.. höll på att köra i diket och moppen slutade nästan att fungera.. och jag som är en sån mes blev självklart livrädd. Men allvarligt det var ingen människa :O
Nu måste jag plugga till mitt matteprov som jag har imorgon och läsa ut min svenska bok så jag kan skriva sista läsloggen.. Min och Fionas träningsdag idag också, men ärligt så tror jag inte att jag har orken till det idag tyvärr. Måste rensa alla mina kläder också som jag kan sälja på loppisen på lördag resten slänger jag.. vill bara bli av med all gammal skit som jag har -.-'
Efter loppisen så ska jag nog med Maja och kolla på hennes.. ehm.. aa.. killkompis?;) blir de bra maja?:) ja men han ska iallafall spela fotboll. Sen blir det en lugn kväll för på söndag åker vi till lidköping för lite match.
nu ska jag dricka oboy och plugga.. wish me luck! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0