hey baby! it's friday..

ja som alla vet så är det fredag idag! vilket känns rätt gött ! eller?
så tycker iallafall jag eftersom jag har världens träningsvärk och kunde inte ens räcka upp handen i skolan idag.. haha! men när man har tränat ska det ju kännas, eller hur ? :)
Gick en stund på stan efter skolan med Amanda (en ny klasskompis) och köpte två basics tröjor till mig och en present till min bigbrother som fyller 18 idag!! ååå är så avis på honom så det är sjuk, han fick en tatuering av mamma o dom i present och kläder.. & ni vet ju hur gärna jag vill tatuera mig, sen så tar han ju snart körkort! och ni vet hur gärna jag vill glida runt i en egen bil med kompisar och bara känna friheten.. men jag måste vänta två år till! ååh.. :( menmen.. vet inte vad jag ska göra nu, får la se lite..
men nu ska jag lyssna musik och bara chilla! hejdåå
trysil
Kind hearts don't make a new story
Kind hearts don't grab any glory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0