I don't want to do it alone..

depp dag igår i skolan, men säger som det står i rondellen vid kinnarps. Alltid Sakna, Aldrig Glömma.


Idag så äre fredag, min endaste sovmorgon! 09.20, wihooo! men missade en hel mattelektion för jag pratade med skolsköterskan, så hade jag bara entreprenörskap och svenska, och på svenskan skrev vi uppsats vilket jag tycker är bajs kul! :) bara entreprenörskapen som va feta jobbig -.-
Resten av fredagen ska jag spendera nere i kiosken o jobba lite, så man får lite caaaaaaash! Får väl bli en långdag på stan senare någon gång med Maja så vi kan bränna alla pengar man tjänat. Fast jag är fett sugen på att spara till snowboard osv.. men de får vänta tills nästa år då man tänkt att skaffa redigt jobb :)
Nä nu ska jag äta en bulle och sedan dra mig bort dit! ha det bättre än bäst :) pusss

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

2011-09-10 @ 10:34:56
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0