man kan aldrig få för mycket kärlek.

godkväll på er! 
jag är precis hemkommen från ett träningspass med fiona, vi fick ett litet ryck sådär.. kände att kondisen inte är min kompis.. och vill gärna att den ska vara min bästa kompis så det får man jobba för! vi körde lite joggning, intervaller, benövningar, magövningar, armövningar.. och ja hela kroppen! känns rätt fint faktiskt och jag undrar hur glad kroppen kommer vara imorgon på morgonen ;) haha!
imorgon är det fredag och det kommer nog bli en rätt chill dag tror jag, får la se lite vad jag hittar på.. försöka känna lugnet och friheten iallafall! gott de.
nä nu ska jag snart sova, så ni får ha de så gött! loveeeyaaah mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0