när du gråter så gråter jag.

Hallååå hallååå. blev ett lite mobbat mobilinlägg innan.. tror inte att det var min grej riktigt.. haha ! men jaa slutpratat om det, blev ändå en rätt chilldag fast att man inte riktigt var på hugget , efter skolan åkte jag tessan o johanna till Sibylla för att äta hot dog, haha whata fuck moment.. men ändå, fick syn på min braiga vän Oscar och ville småpratat lite med honom, men han är tönt.. så han hoppa på bussen, hör du mig? TÖNT!
och nu har jag precis tränat , duschat och ätit.. fan hinner inte med att plugga! men hinner göra det imorgon för då ska jag inte träna, wosch!
haha detta blev också ett rätt lamt inlägg som egentligen inte handlar om nånting, men gött att skriva av sig bara. om ni inte är intresserade sååå... kanske inte min blogg är din grej :**
haha hörs imon!! 
juste jag har skolfoto imorgon direkt efter gymmet.. fan då solvej ;(
gammal bild!
"jag kommer släppa mitt tag, men vi får se vilken tid det blir
om jag släpper det, så kanske det blir min tid igen"

Kommentarer
Postat av: oscarniclaseric

fuck you... :(

2011-09-28 @ 22:18:26
URL: http://oscarniclaseric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0