the world tell me, please!

hej på er, sist jag skrev här mådde jag inte bra. Var på botten helt enkelt, men dit sjunker ju alla någon gång, nu har jag jobbat mig en liten bit uppåt. såå ni vet.
Har tillbringat min helg i Skövde med en massa jävla innebandy! så fint. Spelade alltså DM, vi var bara 4 lag därav 2 som spelar i div.1 eller dom kanske åkte ner iår till vår serie, men vad vet jag..:) vi kom iallafall 3a, men lagen fick tamefan kämpa när de mötte oss. Nu är jag feeeeta sliten, rekord ont i ryggen, och foten börjar verka. Sjukan börjar smyga fram med, halsont och hostar.. ser inte ljust på denna veckan med coopertest o allt.. Jaja, bara kämpa på o inte ge upp!
Kom på att jag missat göra en läxa nu med.. den största -.- åååååååååååh! jag som ville sova ;(
Jaja, ska lägga mig på spikmattan ett tag innan de jobbiga börjar.!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0