when your eyes are wet.

fyfan vilken dag.. ett enda ord får beskriva denna dag : HÄNDELSERIK! det har nog hänt saker hela dagen faktiskt, började med att jag och nattis skulle till gymmet imorse och fick gå i ösregn, så helt dyngsura sen. Sedan skolan och där händer det stuffs as always, sen hem till maja och åt en massa äppelkaka x) haha, sen vidare och spela fotboll!! lixom fotboll!? har inte tränat det än sen skadan.. och om jag ska vara ärlig så gjorde det förbannat ont, men bet ihop ändå. Vi vann tillslut med 3-0! efter det vidare till innebandyträning, 20.30-22.00, så nu är jag rätt lagom sliten!
Mitt bland hela denna "kaoz" dag så har Stefan Liv dött, och det är verkligen så som alla säger, JÖNKÖPING GRÅTER. Finns nog inte en endaste människa här i jönköping som inte visste vem Liv va, eller hur grym han va! Det var honom man alltid kollade på , på tvn, det va han och Davidsson, duvet dom stora idolerna! det var så det var, och nu har han helt plötsligt dött? min barndomsidol och barndomsstjärna! och vad gör man när facebook bombas av ledsamma minnes videos och fina texter, jo man lipar.
Och detta är ännu ett tecken på att ni ska ta vara på dagen, och påminna alla du älskar att du verkligen älskar dom, för det kan bara säga smack så står inte en utav dom där en dag..
Forget Yesterday, Live Today and Dream for tomorrow.


Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Fin video, hittat den på min logg eller? ;D

RIP Stefan, tankarna går till din fru och dina 2 barn!<3

2011-09-07 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0