torsdag!

en go dag idag måste jag säga! började med sovmorgon till halv 11 eftersom träningen var inställd imorse och sedan efter det på nästa två lektioner hade vi ingen lärare så vi gjorde klart projektarbetet och sedan åkte jag och tessan upp till mormor och åt lite osåå ! myspys :)
Sen tillbaka till skolan för lite engelska där vi heller inte gjorde någonting, förutom att göra klart ett papper så jag slipper göra det hemma!
& efter det öppet hus för dom nya ettorna, skoj :) nu är jag iaf hemma och har duschat, mamma bakar bullar så väntar på att dom ska bli klara ! mumms
sitter också och funderar på om jag ska fortsätta på fotbollen eller inte.. känner att det är innebandy och så mycket annat nu så att tiden knappt räcker till!! och jag kanske har gjort mina säsonger nu i fotbollen, redan visat vad jag går för och nu lägga skorna på hyllan och lägga fokus på annat?
är rätt orolig att jag kommer sakna det dock, men vill ha tid för innebandy jobb kompisar och min pojkvän nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0