when the drugs don't work anymore, you get high on life.

ensam hemma hos mormor och morfar innan, skönt att sätta sig ner och slappna av i sin ensamhet ibland.. men ni som känner mig vet annars att jag hatar att vara ensam. Men när mormor kom hem så fick jag en bamsekram! puss på dig mormor, bäst är du.
Hemma nu iaf, fotbollsträning ikväll men hoppar över den pga av att jag börjara bli sjuk och att min kropp inte är som den ska, heller inte mitt huvud eller psyke.
Ska istället gotta ner mig i sängen och sätta på en film och förhoppningsvis somna tidigt idag och sova hur länge som helst, gärna inte vakna.
nä men fredag imorgon iaf, gottmos förutom att tim åker till varberg över helgen.. men ska ändå jobba och leka lite med min fina vän Zanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0