försöker

Ska försöka att fixa detta med bloggningen nu igen, bli bättre på att uppdatera.
Ska försöka att fixa skolan extra bra iår, vara på fler lektioner, få ännu bättre betyg (förra året hade jag alla B och ett C) och fjäska ännu mer ;)
Ska försöka att bli piggare och att ta hand om mig själv bättre. har skrivit så förr.. men nu känner jag att det är allvar och måste försöka sätta mig själv först ibland..
Ska försöka att lyckas ännu mer med innebandyn, LIVETS SPORT som jag älskar av hela mitt hjärta, ska bli duktigare på alla mina svagheter.
Ska försöka få alla människor att älska och tycka om mig en gnutta mer också.. hihihihihi :**
mitt nya schema.... snart kommer också ett inlägg om vad jag gjort i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0