sommar 12.

I sommar har jag för mesta dels jobbat. Men har även hittat på lite bus hihi.. här kommer lite bilder som ni inte sett! (tror jag inte..)

En liten roadtrip med bästavän och pojkvän.
umgåtts med mina busfrön
varit i västervik med mitt hjärta och hans familj.
myskvällar
vinnarskallar spelar minigolf........
älskling bjöd på favvomaten, kinamat på min födelsedag!!
and here we gooo, mitt födelsedagsparty!!!
varit ute i västervik igen:)
ätit megafrukost med bästavän!
spenderat tid med min knäppa hund
pluttis
finaste!
innebandyyyyyy och dessa fläter...
FIRST DAY AT SCHOOOOOL!!!! år 2 på sandagymnasiet påbörjat:)
nu fick ni en liten liten sammafattning av min sommar, har inte bilder på allt jag gjort tyvärr. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0