2 månader ♥

2 månader med tim idag & mer ska det bli, älskar dig pluttis.. :*

Sov hos honom inatt & jävlar vad mysig han är! åååh vad jag tycker om honom :) Hade en go träning imorse och sitter i skolan nu, har precis ätit! har en seg dag idag fast ändå rätt go, ska simma med min saknade vän Lollo efter skolan också! himla fint är det :) Sen så måste jag plugga hela kvällen.. svenska prov imorgon , bläää vad trist. Men jag slutar tidigt och då ska tim följa med hem oså ska vi bara ta det lungt och mysa, han åker ju faktiskt på onsdag..:(
Fick en kommentar innan om att jag ska lägga ut en video på hur jag och tim träffades. Jag kan gärna berätta om hur vi träffades, men en video vet jag inte riktigt om jag vill.. kommer inte kunna vara seriös :) Men om du berättar vem du är eftersom du kommenterade med Anonym så kan jag gärna berätta ! :) kraamiiiss
Nu så ska jag ha lektion, vi hörs sen, puss
söt & gammal bild på mig och emma.

Kommentarer
Postat av: anonym

Berätta i ett inlägg då :)

Anna heter jag förövrigt :)

2012-02-05 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0