ändringar

såg att min festis Zanna gjort lite ändringar på sin blogg, drf blev jag också sugen på att sitta och fixa lite.. Blev kanske inte det proffsigaste men det får duga sålänge! har kollat lite melodifestivalen med pappa ikväll också, annars har jag bara suttit i min säng och funderat på livet som vanligt!
Klockan är strax 01.00 och jag kom på nu att jag glömt bort att plugga! hittade min skoldator under sängen innan (trodde jag hade den i skolan) vilket är tur eftersom att jag har 3 prov när jag kommer tillbaka till skolan, känner att paniken flödar och att stressen börjar komma.. får väl ta ngn alvedon så huvudvärken släpper sen sitta uppe och plugga regält nu! för imon ska jag jobba.. suck.
min natthumor är helt totalt amazing! enligt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0