back on track

Hade en mysig kväll igår i Barnarp med god mat och myspys! Somnade också gott och sov hyffsat länge! Blev en liten tripp på stan idag och lite prat och sådant skoj. Men alltid lika roligt att besöka familjen arbfors! 2 underbara ungar där också! tack för det :)
Hemma nu iaf, proppat i mig lite tacos och jag har varit iväg och handlat lite måsten till matchen imorgon! ska bli så gött att sätta sig i bilen till Lidköping och att få spela lite innebandy, perfekt!
& inte nog med det! Imorgon är det bara en ynka liten vecka kvar!! om 1 vecka kommer min kärlek hem till mig igen och hjälp vad glad jag kommer va.
Ska strax sätta mig och kolla på gladiatorerna undertiden resten av familjen kollar melodifestivalen.. får väl ta upp hunden till mig så jag inte känner mig helt utmobbad. Men ha en grym lördagskväll. så hörs vi, puss
true shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0