behind reality.

Hej tuffing! skoldagen idag bestod som vanligt utav tråkiga och meningslösa lektioner.. Något positivt är väl att det faktiskt gick bra på branschprovet! bra kämpat Cajsa. Väntade sedan i skolan ca 40 minuter på min sega bästis maja! drog oss mot stan där vi landade på Subway, mummsss!! Sen sprang vi till tåget och kämpade vidare till gymmet! redigt gött att få springa av sig och sedan bygga lite på kroppen. Känns så gött nu efteråt när kroppen slitit som en häst.
Har hälsodag imorgon i skolan..! så blir 1,5 timmes salsa på morgonen och sedan två långa föreläsningar av bla Hv71s fystränare. rätt segt faktiskt.. menmen, det blir säkert bra!
Ska även gymma imorgon och på torsdag och sedan simning på fredag, hårdträning denna veckan, men hade gärna tränat ännu mer om jag hade kunnat det.. men vissa i mitt liv gillar inte att jag tränar så mke, så får väl lyssna lite på dom också...:)
nä nu ska jag kolla lite repris av big brother från igår, sedan sova! klockan ställd på 05.50. ÄLSKAR ATT BO I HABO. puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0