Dag 1 - Mig själv

Jag.
heter Cajsa Karin Mattlin och bor i lilla Habo som ligger några minuter ifrån Jönköping. Läser Handel SIC Innebandy på Sandagymnasiet i Huskvarna. Jag har för det mesta ett leende på läpparna och oftast föööööööör mycket att säga. Jag har väldigt lätt att visa känslor & jag har ett kasst självförtroende när det gäller att tycka om mig själv. Jag har en stor familj som består av mamma, pappa & 4 knäppa bröder. Sen så har jag ju självklart Farmor & Anders och underbara mormor & morfar. Jag har också feta grymma kompisar som alltid finns här i alla väder, skulle aldrig kunna klarat mig utan dom. Jag har en dunderbra pojkvän som just nu är i Thailand vilket är mindre bra, men han kommer hem den 4 mars. Som sagt så spelar jag innebandy , vilket är livets sport!! Spelar i Fagerhult Habo IB i div 2. Jag är rätt dålig på att hålla mig nyttig.. äter alltid sånt som man inte borde äta, men jag tränar ju ändå 7-8 ggr i veckan. Men jag ska försöka bättra mig med maten.. vill få den dära WOW kroppen och det där WOW utseendet.
Vet inte vad jag mer ska skriva om mig själv förutom att jag är jävligt skoltrött och tackar änglarna för att det är lov nu! puss
ITALIEN 2011. saknar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0