Dag 2 - En kompis

Jag har många bra kompisar & jag har några bästakompisar. Men jag tänkte skriva lite om min äldsta kompis som jag tyvärr glidit ifrån lite..
Louise Pernsteiner. Vi har varit kompisar sen vi var små och vi har nog upplevt allt tillsammans! & med det överdriver inte jag.. utan vi har nog upplevt verkligen allt tillsammans! Livet, skratten, gråten, döden, hata, älska , V Ä N S K A P!!
Vi bodde grannar när vi var små, bodde grannar hur länge som helst.. Var inte jag hemma hos Lollo så var alltid hon hemma hos mig. Vi gick i samma klass och hängde ihop hela tiden! Var jag sjuk så var Lollo sjuk, var Lollo sjuk så var jag sjuk! Det gick bara inte att dela på oss & vi tröttnade inte på varandra. Dom få gångerna vi bråkade så blev vi alltid sams 10 minuter efter. Hon var den enda som fanns där när min farfar dog.
När Lollo flyttade så var vi fortfarande kompisar, exakt lika tajta men vi kunde inte träffas lika ofta. När vi började 8an så försökte vi hålla ihop så bra som möjligt, vi gick i samma klass men det kom en massa grejer i mellan som gjorde att vi gled isär.. Blev värre när Lollo slutade på innebandyn också och spenderade mer tid hos sina hästar. Idag så försöker vi träffas/prata så ofta vi bara kan! Vi simmar tillsammans på torsdagar för att hålla vänskapen uppe! Jag vet att jag kan prata med Lollo om vad som helst och hon kan alltid prata med mig! Vi har varit bästavänner hela livet och tror att det kommer förbli så tills döden skiljer oss åt. Alla minnen kommer alltid att leva kvar. Jag älskar dig bästavän

Kommentarer
Postat av: lollo

fan vad gullig du är pluttan. du är världens bästa vän man kan tänka sig cajsen!! älskar dig MYCKET ska du veta! puss

2012-02-11 @ 20:43:20
URL: http://pernsteiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0