Dag 3 - En person som har stor betydelse i mitt liv.

Mormor.
Hon är den personen som alltid ser det goda i folk innan hon ser dom dåliga sakerna, hon ger människor en chans. Hon är alltid glad och bryr sig om alla, hennes utstrålning och skratt smittar av sig på omgivningen. Hon har alltid funnits i mitt liv och vid min sida varje dag, hon är en person som jag ALLTID kan lita på. Hon ställer upp i alla lägen och hon är den där mormorn som ALLA vill ha. Men bara så att alla vet så är hon MIN mormor och det är jag jävligt glad över! Vet inte vad jag hade gjort utan henne, hade verkligen inte klarat mig. Skulle önskat att hon kunde stannat i den åldern hon är i nu.. så hon slapp att bli äldre. Så hon kunde stanna här hos mig för alltid. Jag & mormor är inte bara barnbarn och mormor utan vi är också bästa vänner. Vi pratar och skrattar. Okej vi kommer inte alltid överens.. men det slutar alltid med att vi skrattar åt det iaf.
Jag älskar dig mormor. pusss
& jag bjuder på dessa bilder, mormor är söt! men jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0