Dag 4 - En sak jag vill göra.

Jag skulle vilja flytta hemifrån!
Inte för att det är problem med min familj här hemma men jag har faktiskt 4 bröder och mamma och pappa & en hund på det.. blir nästan aldrig lugn och ro, men det är inte anledningen till att jag vill flytta.
Jag vet att jag kanske är lite för ung.. Blir 17 år iår. Men jag vill så gärna ha något eget, klara sig på egen hand.. skaffa något eget med Tim. Nu menar jag inte att jag ska flytta till Kiruna! men en liten gullig lägenhet häromkring så man ändå har mamma och pappa när jag kommer behöva dom!
Men vem vet.. om något år då jag har tillräckligt med pengar så kanske det händer. Nu kanske ni tänker att jag aldrig kommer klara det. Men ärligt så tror jag att jag gör det, kommer kunna och behöva ta mer ansvar och slippa ha folk som tjatar på mig om vad jag måste eller inte måste göra!
Men aa.. detta är bara vad JAG VILL & alla vet att man inte alltid kan få som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0