dag 5 - Ett minne för livet

Gothia, sommaren 2010.
Ni alla vet nog vad Gothia Cup är, världens största fotbollscup och den är här i Sverige i min favorit stad GÖTEBORG!!
En hel vecka då jag hade möjlighet att spendera varje dag med mina bästavänner ute på plan. Det enda tråkiga som hände var väl att Fiffi skadade sig första matchen och inte kunde spela mer.. Vissa i vårt lag var väl ute för att ragga på killar undertiden vi andra gled runt på stan kollade fotboll och aldrig slutade skratta. Det är väldigt svårt att beskriva hur roligt vi verkligen hade! vi njöt av varenda sekund!! tror det är en sak man måste uppleva själv för att förstå.. Jag kan lägga in en massa bilder åt er så ni kan få se, men tror fortfarande inte ni förstår vilket minne detta kommer att vara.
invigningen, så fett!
då alla andra gick på fjortisdisco så åkte vi och kollade fotboll istället! hiiiigh fiveee
söt fisk, yaaaaaaaaaaa
järngänget!
hittade två fula tjejer på gatan..
& ni vet att jag är bra på att skämma ut mig?! jag har ALDRIG tyckt något vart så pinsamt som det här..
Vi satt på en fullproppad buss oså kom detta Schweiziska laget in och denna killen hette Sötnos i efternamn.
och eftersom dom inte pratade svenska så började vi ta kort på hans tröja och jag började skrika att han hette sötnos i efternamn och undrade om han var lika söt och hur fan han kunde heta det eftersom det inte finns Ö där?
Då vände han sig om och sa: Ey du.. min mamma är från sverige.
& där dog jag och flög in i Majas armar och dog av skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0