Dag 6 - En person jag saknar

Timmelim Timpen Korven Nyander. tim.
Väldigt passande idag eftersom idag var det exakt en vecka sen han åkte, exakt en vecka sen vi stog på busshållplatsen och sa hejdå. Det där jobbiga med att säga hejdå.. jag hatar verkligen det, jag hatar ordet i sig!! Känns som att man skiljs åt för all framtid vilket jag inte hoppas.
Men nu har han vart ifrån Sverige i en vecka och nu återstår bara 18 dagar, det enda jag kan göra är att få dagarna att gå fort och kämpakämpakämpa! Ni som har varit ifrån era pojkvänner vet hur jobbigt det är och ni som inte har vart ifrån dom säger jag såhär: låt dom aldrig åka. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt och kännas så tomt som det gör.. Men det är ju bra att vara ifrån varann också men 3 och en halv vecka är lite väl mycket. Önskar att han kunde ta nästa flyg hem eller att jag kunde ta nästa flyg ner dit, men det är ju bara önsketänkande tyvärr.
Men du Tim? min söta lilla groda :* du ska veta hur mycket jag saknar dig, hur tomt det är här utan dig. Att inte kunna krama dig eller pussa på dig det sviiiider! men jag väntar iallafall på dig här hemma och hoppas att tiden går snabbt så att du kommer hem snart, hem till mig.
Jag älskar dig underbara du. puss på din söta näsa
du är min, bara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0