Dag 9 - vad tänker jag på?

tänker på 3 saker.

1. på min saknade pojkvän.. inte träffat ungen på 11 dagar nu, men idag återstår det "bara" 14. Det är helt jävla sinnessjukt vad jag saknar honom.. åååååå vill bara ha honom här.
2. framtiden. ni vet alla att jag är rädd för framtiden. jag gillar att ha kontroll på saker och ting och allt som har med mig själv att göra vill jag ska vara nästantill perfekt! har väldigt höga krav på mig själv.. men det här med framtiden kan ingen styra över, ingen vet vad som händer nästa dag. Varje ny dag ger dig nya överraskningar, ibland dåliga och ibland bra. Men jag är orolig över framtiden.. vill veta hur mitt liv ser ut om 10 år då jag ska fylla 27 och det här med att skaffa barn och bilda familj är på listan..
3. skolan. Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu.. det är mycket som händer, fast ändå inte. Jag finner ingen ork till skolan längre. I början på gymnasiet så var jag jätte taggad och tyckte nästan om att gå till skolan, men nu är det de värsta som finns.. det enda roliga är innebandyn! men det sliter och lämnar sina spår också. Vill verkligen göra bra ifrån mig så jag lyckas och får en bra framtid, men vet inte vad jag ska säga mer än att jag inte orkar. Men då blir min lilla mormor arg på mig och säger att en 16 årig tjej ska ha massor av energi!! men jag är ju lite udda dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0